In the heart of the Peruvian Amazon, Saor, a young androgynous Indian, carries a coffin. He is taking Valentina, his lover, back to her native village to bury her. When Valentina left this village years ago, before becoming a transgender singer in a far away city, people here knew her as Pol. Valentina's past and death remain an enigma. Yet bit by bit, through his encounters with the people of the village, Saor begins to perceive what connected them to Pol.