Unemployed and up to her eyeballs in debt, 26-year-old Armande Pigeon is struggling in Brussels. On top of that, she has a penchant for gambling and doesn't hesitate to take risks because for Armande, all bets are good. All except one, perhaps the craziest bet she is still struggling to take: love.