1930. Antoine de Saint-Exupéry is an Airmail pilot in Argentina. When his best friend who happens to be Airmail’s best pilot Henri Guillaumet disappears in the Andes, Saint-Ex decides to set out in search of him, against all odds. This impossible quest forces him to push beyond his limits, turning his capacity to dream into his greatest strength...