Edward, a novelist saddled with caring for his elderly mother, finally finds himself on the brink of literary success. Busy with the demands of his upcoming book tour, the last thing Edward needs is his friends leaving their mothers on his doorstep! Over a chaotic weekend, he has to juggle his burgeoning career with the care of four eccentric, combative, and wildly different ladies.