Tormented by the trials and tribulations of life and death, ghosts and humans coexist in a small town in La Mancha where everyone tries their best to put an end to their problems. Paranormal rituals, apparitions of relatives from beyond the grave and a faithless priest visited by specters, all come together in this black comedy brimming with local color and world-class secondary actors.