Tolyatti, once the symbol of socialist pride, is today the Russian Detroit, a limbo city where there is no future for the youth. In this hopeless environment, Boyevaya Klassika arises, a movement that rescues iconic old Lada cars from the local factory to turn them into a means of rebelliousness and expression that explores the conflicts and dreams of the youth in one of the poorest cities in Russia. We follow Slava, Misha and Lera in the year that they have to face for the first time, their adulthood in a place where the future seems to be a dystopia.