During a day at the beach, 9-year-old Simon disappears. After long minutes of search, his mother Sarah finally finds him wet and disturbed, facing the sea. Back home, Simon acts strangely, spending hours in his bath and seeking contact with water at every opportunity. Concerned, Sarah pushes him to reveal the reason for this behavior and Simon finally confesses his secret: when emerged in water, he can hear extraterrestrial voices.