When a private expedition travels to the Moon to take photographs of a comet, a fragment of the comet crashes into the Earth, cutting off all communication. Completely alone, the crew will struggle desperately to survive in the lunar void, facing the challenge of rediscovering the meaning of their existence. A surprising story of space survival with a cast composed of some of the biggest names in Spanish film.