Amel is Tunisian and immigrated with her husband to France. With their two daughters, they will be kicked out from their apartment in a few months. Which means moving to a disadvantaged neighbourhood and school for the kids. But Amel behaves like a queen and only wants the best for her family. Filled with humour, and an unexpected imaginary friend, this is a colourful portrait of a family who wants to fit in without losing their identity.