From his poor childhood to his rise to fame, from his triumphs to his failures, from Paris to New York, discover the exceptional journey of an artist. Intimate, intense, fragile and indestructible, devoted to his art until the very end, here is one of the most immortal singers of all time: Monsieur Aznavour.