In Palmi, a small town in Calabria, Don Vincenzo, a brilliant and retired farmer, gets the crazy idea to revive the local football team. He organizes a bizarre fundraising campaign to recruit Etienne Morville, a Serie A player, with a difficult temper, but among the strongest in the world. Although he’s reluctant, Morville will leave Milan and move to Palmi, in order to clean up his image. In Palmi he will come up against a world based on honesty, which will turn out to be an unforgettable experience for all concerned.