Sergio, born and brought up in a working class neighborhood at the outskirts of Turin, lives a life without a future. He dreams to run away and go to some other place. With no money and home, Sergio discovers a new world a few miles away from his place: it is in downtown Turin, in the very lively ghetto populated by the third-world immigrants.