The place brings back bitter/sweet memories of his youth as the youngest of a large patriarchal family and of the beautiful Anna, relentlessly pursued by all his brothers but ultimately won over by him. The house that’s been a home to many, the walls that have witnessed the tide of three generations are presently just a costly toy that the family wants to get rid of. Overcome with emotions, and now aware of the significance of the property,Giulio decides to buy all his relatives’ shares and move back to the villa with his family.