This is the modern version of the famous Greek myth of Orpheus and Eurydice. In this version, Eurydice dies from a gun fire on her wedding day. Orpheus, being devastated by the loss of his beloved, will pursue a quest to Hades’ kingdom, more known as “hell”, embodied by the Grand Hades Hotel. In the search for his lover, Orpheus will encounter a lot of iconic characters and will have to face his deepest fears, in a distorted reality rhythmed by the most famous opera’ songs. This is the tale of all tales, the tale of a timeless love story meeting the most famous Opera’s songs.