Ciccio is at home, lying in bed with a fractured pelvis. His only goal is to find a woman ready to slip into his bed. Among women visitors who tragicomically only contribute to increase his desire without fulfilling it, there is a policewoman who questions him on his disappeared girlfriend: Ciccio is suspected of homicide...