The ultra paranoid Sean Veil lives in fear of being arrested for crimes he has not committed. To always have an alibi, Veil takes to filming his every movement through an intricate system of cameras and routines. The plan works well until the day the police do come to arrest him and he discovers that the one tape that can prove his innocence is missing.