Marga, a successful architect, returns home after spending two months in a rehabilitation center due to an addiction problem which her family has lived with in silence for years. After her arrival, Marga tries to resume her previous life while her youngest daughter Blanca, and sees how the attention she pays her mother affects both her relationships and her dream of being a professional dancer. A year later, "the elephant" remains in the room as huge as ever. At least now, everyone can see it.