Claire and Jeanne are twin sisters, united by the same passion: the piano. Coached by their father, both of them join a prestigious music university run by the intractable Professor Klaus Lenhardt. But Claire and Jeanne soon discover they are suffering from a serious illness and are slowly losing the use of their hands. Refusing to give up on their dream, they have to fight and reinvent themselves to become, more than ever, prodigious.