A rehabilitation centre on an abandoned farm is a refuge for troubled recovering addicts and former prisoners hoping for one last chance at a normal life. It is run by Žanas, a former addict who has turned his life around through nature and religion. One day, a 14-year-old boy named Matas joins the farm, seeking solace from his own childhood trauma. Together they begin to confront his past.