Michael's life is transformed when anarchist Rory comes into his life and causes a revolution. Michael lives in his head. Rory can only move his little finger. Michael hardly speaks and is rarely understood. Rory can't shut up. Michael is stubborn. Rory is impatient. Michael is a strategist. Rory shoots from the lip. Both use wheelchairs. For twenty-four years, they've been struggling each on their own. Now they are about to form a formidable team...