Alessandro Moretti has good reason to be disappointed with life. He hasn't worked for years, his wife Margherita is slowly drifting away from him, and his three children are as unbearable as they are disrespectful. It wouldn't be surprising if, deep down in his heart, he wanted to change everything. Including his family. After spending a day at an amusement park for Anna's birthday, the six of them, including their mother-in-law, stay to sleep in the park's hotel. The next day, when they wake up, the unimaginable happens: each member of the family wakes up in someone else's body. And that's just the beginning.