After celebrating her daughter's sixth birthday, Ana receives an unwelcome visit from Walter, a strange man who asks for Ricardo, her husband, with whom he has unfinished business. What starts as an uncomfortable visit, ends up becoming a disturbing situation in which she discovers Ricardo's constant lies and infidelities, as well as the real reason why Walter is in the house: to hold her and her daughter as a bond while Ricardo closes a deal with a dangerous organization Walter works for.