In the summer of 1970, Belfast's lines of division were still being drawn. Two young boys from "up the road" and "over the bridge" escape the confines of a city overshadowed by hatred and fear by becoming their heroes, Butch Cassidy and the Sundance Kid. Together they swear an oath to be blood brothers for life and flee an imploding city for the freedom of the Australian outback.