When Billie, a young African-American Civil War reenactor freshly out of jail, learns that her estranged parents’ lives are at risk, she tries to help them by robbing a bank. In her botched robbery attempt, she takes a hostage named Franny, who turns out to be a charmingly impulsive pregnant teenager with nothing left to lose. Together, Billie and Franny embark on a twisted electric chase through scenic American landscapes, clashing and struggling for common ground in hopes for a brighter future.