When Mamma Mø is inspired to make her very own musical, she happens to make a large part of it herself. Little brother's teddy bear disappears under mysterious circumstances and it's all Mamma Mø's fault. "Can't you just be a regular cow?" wonders the Crow - "Then nothing happens!" But that's exactly what Mamma Mø wants - she loves when things happen. Not just sad things like that. Together, Mamma Mø and Crow begin to follow the trail of the missing teddy bear.