Gwen is in her final year of high school. She lives in Morlaix, a small town in Brittany, France. Midway through the school year, Jean-Luc arrives in Morlaix—a sophisticated, cultured, and magnetic Parisian. Intrigued by his poetic personality, Gwen cannot help but feel drawn to Jean-Luc.