Alyssa, a rebellious 19-year-old girl, and her friend Mehdi, an introverted 23-year-old man, use their imagination to escape their unpromising reality. When they discover a contest in the south of Tunisia that may allow them to flee, they undertake a road trip regardless of the obstacles in their way.