Cleo, a retired schoolteacher, has been married to Roberto for 37 years. They have two grown children who live abroad. So far, Cleo has been whatever she has been expected to be: a good mother, a good wife, a trustworthy partner. However, she doesn't even know what she's capable of doing if she sets her sights to it. On the other hand, Sandra, a famous soap opera actress is whatever others have made her, a popular celebrity, bulimic, whimsical, contemptuous.