Against the backdrop of sunbaked parking lots, deserted courthouses, and empty suburban homes — the familiar spaces of true crime, stripped of all action and spectacle — a filmmaker describes his abandoned Zodiac Killer documentary and probes the inner workings of a genre at saturation point.