What are the limits in a couple? What happens when passion confronts reason? How to be faithful and not give up on desire? Carla and Bruno think they have all the answers, until Rai, a young, attractive and mysterious guy who lives by his own rules, appears in their lives. In this story about love and friendship boundaries dissolve to the rhythm of break and funk to offer a provocative, exciting and deeply poignant vision of romantic relationships.