In 1919 the Italian poet, dandy, and preacher of war, Gabriele D’Annunzio occupied the city of Fiume. The citizens of Fiume, today called Rijeka, retell and reinterpret the bizarre story about the 16-month occupation of their city in a brutally factual yet defiantly punk cinematic journey.