Upon hearing her beloved grandmother is dying, a young woman returns to rural Lithuania, where she must confront a past she’s tried to forget. Sharunas Bartas unflinchingly examines family fractures, capturing unspoken tensions and simmering resentments within a rural household isolated by geography and emotional distance.