Max Wilfriend, a young producer, has succeeded in making a film. In his small office, he celebrates with some of the crew the completion of his first film. However, when Leopold, a plump TV official, turns down the purchase of his film by a broadcaster – despite an oral agreement – Max’s world falls apart. In an effort to persuade the TV station to buy his film, he decides to go on protest with hilarious consequences.