Stuttgart: Jens drives a taxi, often at night, and his wife Costanze joins him in his cab to talk one on one or to make love. This precarious balance is definitively thrown into crisis when they find out that their son Luis is being bullied at school. The reason: his backpack is decorated with unicorns and viewed as “feminine”.