Andrea, a young Italian, goes to Cuba to investigate his brother's death in a mysterious plane accident. The culture shock is almost as much as the shock of meeting the stripper Alma, his brother's dear one.
An amazing journey through the misterious island, where it's easy to get lost among the sensuality and contradictions of its inhabitants.