August, 1993. Bekir Hasanović exchanges a gold coin for the camera he will use to film everyday life in Srebrenica from then on. Ado, Bekir’s son, starts from these images and from the pages of the diaries kept by his father to reconstruct his image, together with his mother Fatima.