Jahia, a teenager from Burkina Faso, lives in a center for asylum seekers in Belgium. With no prospects, Jahia has a fear of the future that isolates her and prevents her from living. One day, she meets Mila, a young Belarusian girl, who drags her along in her crazy energy.It’s the beginning of summer, and of a friendship that will change her life.