Two poor devils, fifty years olds, two borns losers on the verge of desperation, the taxi driver Augusto and an old cinema specialist, Julio, who often reminisces about the good old days, get into lot of trouble when they are going after the big "job": carrying out a secret operation in Perpignan in exchange for a million euros.