Thanks to his magic smile Bruno has got engaged with Lauretta, a pub owner just as his last girlfriend, and he has promised her to behave. As a matter of fact, Bruno officially works as a third class actor at Cinecittà, unofficially he is a gambler who loses his money at the horse races...