The Tuches are once again leading a peaceful life in Bouzolles. But when Jeff and Cathy's grandson is selected for a soccer camp in London, it's the perfect opportunity for the whole family to discover England and meet the royal family. Between culture shock and awkwardness, the Tuches find themselves plunged into the heart of English royalty, who won't soon forget their stay!