Just as a successful cocaine dealer, eyes an early retirement from the business, big boss Jimmy Price hands down a tough assignment: find Charlotte Ryder, the missing rich princess daughter of Jimmy's old pal Edward. Complicating matters are two million pounds' worth of Grade A ecstasy, a brutal neo-Nazi sect and a whole series of double crossings.