Introverted 16-year-old Lucia joins the all-girls choir at her Catholic school, where she befriends Ana-Maria, a popular and flirty third-year student. During a weekend retreat at a remote countryside convent for intensive rehearsals, Lucia’s growing fascination with a dark-eyed restoration worker begins to strain her bond with Ana-Maria and the rest of the choir. Amid unfamiliar surroundings and the stirrings of her budding sexuality, Lucia finds herself questioning her beliefs and values. As these new desires emerge, they threaten to disrupt not only her relationships but also the harmony of the choir.