Environmental crimes drive them nuts, injustices suffered by women revolt them, and greenwashing makes them sick. Meet The Green Panthers, modern day Robin Hoods with a feminist streak, specialized in burglaries against polluters and misogynists. But to break into a safe and get the goods on their biggest target yet, they must team up with Bernard, an aging burglar whose ecofeminism isn’t quite up to date.