1991. After the fall of the Berlin Wall, international tensions in the world seem to have eased, but many espionage operations continue to take place in the shadows. Pago and Rice, on the other hand, have returned to their lives in Cesena, while Bibi for six months now, continues to commute between Italy and Sofia having become engaged to Yuliya, a Bulgarian girl. Prompted by his new girlfriend, Bibi brings Yuliya to Italy so that she can finally meet her family and her two closest friends. Yuliya, however, finds herself under blackmail by officials in her country and, during her stay, secretly meets with Dinucci. Unaware that the man had already been under surveillance by SISMI for some time now Italian agents also follow the woman’s trail.