The story of an unlikely friendship between two men: Giocondo, a wealthy upper middle class man passionately in love with Nono, a black strip-teaser who has ruined him; and the Snake, a male strip-teaser who has traveled all over the world on cruising boats, a tough guy made tougher after a treachery by one of his friends. They meet in jail, where they are kept for different reasons and a strong, brotherly link is born between them.