Bored of his retail job, Matthew manages to infiltrate the inner circle of a rising pop star, Oliver, and glories in his new status as an indispensable member of the entourage. But when Matthew realises how easy he is to replace – or even worse, that he is not as important as he believed – he will go to any lengths to stay relevant to Oliver and his crew.