Along a river in the Peruvian jungle, Meshia, a Matsigenka teenager, finds young, unconscious Iván, two years after he has vanished. She takes him to a hospital in the city of Quillabamba where he receives urgently needed eye surgery and is reunited with his family. They invite Meshia to stay with them and she takes a job at their bar. Soon, she enters a dark rabbit hole involving a beauty pageant and predatory men, while Iván sets himself apart by refusing to speak.