On returning to Paris, Gilberte has married Georges Valandray with whom she is perfectly happy. Georges, who believes in marital bliss as long as a man is his wife's first and only husband, knows nothing about her marriage to Eric Thomson. Only Gilberte's sister, a confirmed spinster, knows the secret.