Anna Ricca is an enthusiastic veterinarian who divides her time between managing the farm and the many family roles that, in turn, make her an enamored wife, an affectionate daughter, an anxious mother, a patient grandmother. The sudden death of Gino, Anna’s sick father, provides her with the opportunity to finally free herself of her father’s caregiver, Aysè, with whom she had never gotten along. In the company of Anna, Aysè Yildirim will return to Turkey with the old bed that Gino bequeathed to her, on a journey through the Balkans that is destined to change both their lives forever.