In the streets of Antwerp, Badia, Junes, and Volt try to break free from their turbulent past, while the underworld relentlessly pulls them back one by one. Adamo has risen to become one of the most influential figures in the Antwerp drug trade, becoming increasingly entangled in a web of power and danger. His friends must make a choice: stay loyal to Adamo or opt for the safety of themselves and their loved ones. They discover that the past won't let them go easily--and that the price of freedom is higher than they ever expected.